🚐 Rychlé odeslání objednávky
💥  Skvělé ceny💥
Nenechte si ujít skvělé akce!
Dodání zdarma z 1 309,00 Kč

Ukládat předpisy

§ 1. Definice

  1. Pravidla – tato pravidla, která stanovují zásady uzavírání smluv o prodeji na dálku prostřednictvím internetového obchodu, zásady plnění těchto smluv, práva a povinnosti smluvních stran smlouvy o prodeji na dálku a zásady reklamního řízení. V oblasti služeb poskytovaných elektronickou cestou jsou Podmínky odpovídajícími podmínkami, o kterých se zmiňuje článek 8 zákona o poskytování služeb elektronickou cestou.
  2. Zákazník – fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům, právnická osoba nebo organizační jednotka bez právní subjektivity, které zákon přiznává právní způsobilost, která uzavírá s prodávajícím smlouvu o dálkovém prodeji.
  3. Spotřebitel – fyzická osoba, která s podnikatelem provádí právní úkon, který není přímo spojen s její podnikatelskou nebo profesní činností.
  4. Individuální podnikatel – fyzická osoba, která uzavírá smlouvu o prodeji na dálku přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá profesní charakter, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, zpřístupněný na základě předpisů o centrálním registru a informacích o podnikatelské činnosti.
  5. Podnikatel – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační jednotka, která není právnickou osobou, jíž zákon přiznává právní způsobilost, a která ve svém vlastním jménu vykonává podnikatelskou nebo profesní činnost.
  6. Prodejce:
    AllTrade Ryszard Sołtysik,
    kontakt@avilis.pl,
    Daňové identifikační číslo 6431784481,
    REGON 540900330.
  7. Adresa sídla prodávajícího:
    Gliwicka 228,
    40-860 Katowice, Polsko
  8. Internetový obchod – internetová služba provozovaná prodávajícím, dostupná na elektronických adresách: https://avilis.cz, prostřednictvím které může zákazník získat informace o zboží a jeho dostupnosti a zakoupit zboží nebo objednat poskytnutí služby.
  9. Smlouva o prodeji na dálku – smlouva o prodeji zboží/smlouva o poskytnutí digitální služby nebo digitálního obsahu (pokud je to relevantní), uzavřená prostřednictvím internetového obchodu.
  10. Zboží – movitá věc, kterou může Zákazník zakoupit v Internetovém obchodě.
  11. Digitální služba – služba, která spotřebiteli umožňuje:
    1. vytvářet, zpracovávat, ukládat nebo přistupovat k datům v digitální podobě;
    2. společné využívání dat v digitální podobě, která byla odeslána nebo vytvořena spotřebitelem nebo jinými uživateli této služby;
    3. jiné formy interakce pomocí dat.
  12. Digitální obsah – data vytvořená a dodaná v digitální podobě.
  13. Zásady ochrany osobních údajů a cookies internetového obchodu – dokument stanovující podrobné zásady zpracování osobních údajů a používání cookies. Zásady ochrany osobních údajů a cookies tvoří přílohu č. 3 k obchodním podmínkám a jsou k dispozici na stránce https://avilis.cz/cs/privacy-and-cookie-notice.html.
  14. Trvalý nosič – materiál nebo nástroj, který umožňuje zákazníkovi nebo prodejci uchovávat informace, které jsou mu osobně určeny, způsobem umožňujícím přístup k informacím v budoucnosti po dobu odpovídající účelům, kterým tyto informace slouží, a který umožňuje reprodukci uchovávaných informací v nezměněné podobě, zejména elektronická pošta.
  15. Elektronický objednávkový formulář – elektronický postup pro zadávání objednávek, který prodávající poskytuje zákazníkovi.
  16. Elektronický formulář pro vrácení zboží – elektronický postup pro vrácení zboží, který prodávající poskytuje zákazníkovi; dostupný na adrese https://avilis.cz/cs/returns-open.html.
  17. Elektronický reklamační formulář – elektronický postup pro podání reklamace, který Prodávající poskytuje Zákazníkovi; dostupný na adrese https://avilis.cz/cs/rma-open.html.
  18. Odeslání objednávky – potvrzení objednávky kliknutím na tlačítko „” je považováno za závazné prohlášení vůle zákazníka uzavřít s prodávajícím smlouvu o prodeji na dálku.
  19. Účet – soubor údajů uložených v internetovém obchodě a v informačním systému prodávajícího, které se týkají daného zákazníka a jím podaných objednávek a uzavřených smluv o prodeji na dálku, pomocí kterého může zákazník podávat objednávky a v příslušném čase je také rušit nebo upravovat a uzavírat smlouvy o prodeji na dálku.
  20. Hodnocení obsluhy objednávky nebo hodnocení jednotlivých Zboží – subjektivní vyjádření a hodnocení udělovaná ve formě hvězdiček od 1 do 5.
  21. Předplatné objednávky – objednávka vytvořená automaticky v rámci předplatného.
  22. Předplatné – elektronická služba umožňující automatické vytváření předplatných objednávek určitých zboží podle opakovatelnosti zvolené zákazníkem, aniž by bylo nutné zadávat samostatné objednávky až do ukončení předplatného.
  23. Cyklické platby – platby zpracovávané v rámci platební služby IdoPay poskytované Operátorem a prováděné automaticky, v určitých cyklech, používané k úhradě předplatných objednávek na základě souhlasu, který byl udělen Zákazníkem při zahájení předplatného (trvalý příkaz držitele karty).
  24. Provozovatel – IdoPayments sp. z o.o. se sídlem al. Piastów 30, 71-064 Štětín, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem Štětín-Centrum ve Štětíně, XIII. obchodní oddělení KRS pod číslem 0000859711, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, základní kapitál: 800 000,00 PLN. Adresa pro doručování: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, také označovaná jako: „IdoPayments”, která je vnitrostátní platební institucí ve smyslu čl. 2 bodu 16 zákona ze dne 19. srpna 2011 o platebních službách (Sbírka zákonů z roku 2020, položka 794, ve znění pozdějších předpisů) [dále jen „UUP”].
  25. Karta – platební karta vydaná v rámci systémů Visa nebo International nebo Mastercard International, schválená předpisy těchto systémů k provádění transakcí bez fyzické přítomnosti.
  26. Rychlé způsoby nákupu – nákupy prováděné pomocí funkcí Google Pay, Apple Pay nebo Express Checkout, které umožňují dokončit nákup jedním kliknutím na kartě zboží.
  27. Doklad o prodeji – fiskální účtenka, faktura s DPH nebo elektronický fiskální doklad (e-účtenka nebo e-faktura) ve formě souboru PDF, doručený na e-mailovou adresu zákazníka.

§ 2. Obecné ustanovení

  1. Druhy a rozsah služeb poskytovaných elektronicky:
    1. uzavírání online kupních smluv – v rozsahu zboží prodávaného v internetovém obchodě,
    2. pravidla pro registraci a používání účtu v rámci internetového obchodu,
    3. přidávání recenzí, komentářů a hodnocení – zákazník může ke své objednávce přidat recenzi nebo komentář,
    4. zasílání e-mailových zpráv, ve kterých prodávající potvrzuje přijetí objednávky, případné přijetí platby, přijetí objednávky k realizaci.
  2. Používání internetového obchodu je možné za předpokladu, že informační systém, který zákazník používá, splňuje následující minimální technické požadavky:
    1. aktuální verze internetových prohlížečů, např.:
      • Firefox
      • Chrome
      • Microsoft Edge
    2. libovolný program pro prohlížení souborů ve formátu PDF.
  3. Obsah zveřejněný na stránkách internetového obchodu, včetně popisů zboží a cen, představuje výzvu k uzavření smlouvy ve smyslu § 71 občanského zákoníku.
  4. Prodejce zpřístupňuje tyto Podmínky spolu s přílohami prostřednictvím odkazu umístěného na hlavní stránce před uzavřením smlouvy o dálkovém prodeji, v jejím průběhu i po jejím ukončení. Zákazník si je může stáhnout a vytisknout.
  5. Za účelem zajištění bezpečnosti přenosu zpráv a dat v souvislosti s poskytovanými službami přijímá internetový obchod technická a organizační opatření odpovídající úrovni bezpečnosti poskytovaných služeb, zejména opatření sloužící k zabránění získávání a úpravám osobních údajů přenášených na internetu neoprávněnými osobami.

§ 3. Objednávky

  1. Objednávku v internetovém obchodě lze provést prostřednictvím účtu nebo zvolit možnost nákupu bez registrace, v takovém případě se vytvoří interní (technický) účet, který umožňuje prodejci ukládat údaje související s objednávkou, na jehož základě může zákazník vytvořit účet. Interní účet je udržován až do vymazání údajů ze systému, zablokování účtu nebo uplynutí doby uchovávání osobních údajů stanovené právními předpisy.
  2. Nákup se provádí vyplněním elektronického objednávkového formuláře dostupného na stránkách internetového obchodu nebo výběrem rychlých způsobů nákupu. V případě elektronického objednávkového formuláře se výběr objednávaných zboží provádí jejich přidáním do košíku. Elektronický objednávkový formulář určuje mimo jiné, jaké zboží, za jakou cenu a v jakém množství si zákazník přeje objednat na jím určenou adresu. Zákazník provede příslušné technické kroky na základě zobrazených zpráv.
  3. Po zadání všech nezbytných údajů Zákazníkem se zobrazí souhrn zadané objednávky. Souhrn objednávky bude obsahovat informace týkající se: údajů identifikujících Prodávajícího, předmětu objednávky, jednotkové a celkové ceny objednaného Zboží, včetně nákladů na dopravu a dalších nákladů, pokud existují, zvolené platební metody, zvoleného způsobu dopravy, času a nákladů na dopravu.
  4. Pokud je předmětem smlouvy dodání digitálního obsahu nebo digitálních služeb, které nejsou zaznamenány na hmotném nosiči, nebo služeb poskytovaných elektronicky nebo na dálku, spotřebitel v dodatečném zaškrtávacím políčku, které je nutné pro zadání objednávky a které se nachází v elektronickém objednávkovém formuláři, vyjadřuje následující souhlas: „Souhlasím s dodáním digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, nebo se zahájením poskytování služby před uplynutím 14 dnů od data uzavření smlouvy a beru na vědomí ztrátu práva na odstoupení od smlouvy.“. Prodávající potvrdí přijetí výše uvedeného souhlasu e-mailem.
  5. Pro zadání objednávky je nutné v elektronickém objednávkovém formuláři uvést osobní údaje označené jako povinné, přijmout podmínky obchodních podmínek a odeslat objednávku stisknutím tlačítka „“.
    1. Odeslání elektronického objednávkového formuláře zákazníkem představuje závazné prohlášení o vůli uzavřít smlouvu o prodeji na dálku v souladu s těmito obchodními podmínkami.
    2. Smlouva o prodeji na dálku se považuje za uzavřenou v okamžiku přijetí elektronického objednávkového formuláře prodávajícím, což je potvrzeno zobrazením zprávy potvrzující přijetí objednávky a uvedení jejího čísla zákazníkovi.
    3. Po uzavření smlouvy o prodeji na dálku obdrží zákazník e-mailem potvrzení o podání objednávky obsahující: potvrzení přijetí objednávky a konečné potvrzení všech podstatných prvků objednávky a všeobecných podmínek uzavřené smlouvy o prodeji na dálku (obchodní podmínky internetového obchodu spolu s přílohami č. 1 a 2), údaje o prodávajícím, odpovědnosti prodávajícího za kvalitu poskytovaných služeb, o službách poskytovaných prodávajícím po prodeji a o způsobu a důsledcích odstoupení od smlouvy. Pokyny týkající se způsobu a důsledků odstoupení od smlouvy jsou uvedeny v příloze č. 1.
    4. Do doby, než prodávající zahájí realizaci objednávky:
      1. Zákazník může změnit svou objednávku pomocí technického řešení dostupného na stránce Elektronický objednávkový formulář a opakovaným provedením celého procesu zadávání objednávky. Změna objednávky se provádí zadáním nové objednávky, která nahrazuje dosud zadanou objednávku. Případně je platba provedená Zákazníkem započítána na novou objednávku a v případě přeplatku je vrácena na bankovní účet, ze kterého byla platba provedena.
      2. Zákazník může svou objednávku zrušit výběrem možnosti „zrušit objednávku“ dostupné na stránce Elektronický objednávkový formulář.
    5. V případě zrušení objednávky zákazníkem prodávající vrátí přijatou platbu do 3 pracovních dnů. Vrácení platby bude provedeno stejným způsobem, jaký použil zákazník.
    6. Doba realizace objednávky je 1 až 10 pracovních dnů od data uzavření smlouvy.

§ 4. Platba

  1. Internetový obchod nabízí možnost platby formou předplatby, na dobírku (s platbou na účet po dodání). Možnost platby s odloženým termínem splatnosti je možná v situacích individuálně dohodnutých s prodávajícím.
  2. Platbu za zboží lze provést způsobem zvoleným při zadávání objednávky v elektronickém objednávkovém formuláři.
  3. Aktuálně dostupné způsoby platby ve formě předplatby v internetovém obchodě jsou k dispozici na adrese https://avilis.cz/cs/payments.html.
  4. Po dokončení nákupního procesu vystaví prodávající příslušný prodejní doklad.
  5. Ceny uvedené v internetovém obchodě u daného zboží jsou ceny brutto, včetně DPH.

§ 5. Dodání

  1. Na elektronickém objednávkovém formuláři si zákazník vybere způsob dodání zaškrtnutím příslušné volby.
  2. V případě, že Zákazník zboží nepřevzal, což má za následek vrácení zboží Prodávajícímu, může Prodávající odstoupit od kupní smlouvy po předchozím vyzváni Zákazníka k plnění smlouvy prostřednictvím e-mailu uvedeného v nákupním procesu. Odstoupení od smlouvy se provádí prostřednictvím e-mailu zaslaného Zákazníkovi.
  3. V situaci uvedené v bodě 2 je prodávající povinen neprodleně vrátit zákazníkovi platbu za zboží zakoupené zákazníkem.
  4. Aktuálně dostupné způsoby doručení v internetovém obchodě jsou k dispozici na adrese https://avilis.cz/cs/delivery.html.

§ 6. Odstoupení od smlouvy – elektronický formulář pro vrácení zboží

  1. Spotřebitel, který uzavřel smlouvu o prodeji na dálku, může od ní odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. V případě odstoupení od smlouvy o prodeji uzavřené na dálku se smlouva považuje za neuzavřenou.
  2. Právo na odstoupení od smlouvy podle zásad stanovených v odstavcích 6 a 7 těchto Podmínek náleží také individuálnímu podnikateli. Pokud se v odstavcích 6 a 7 těchto Podmínek hovoří o spotřebiteli, rozumí se tím také individuální podnikatel.
  3. V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel pouze přímé náklady na vrácení zboží.
  4. Prohlášení spotřebitele musí jednoznačně vyjadřovat jeho vůli odstoupit od smlouvy, zejména může spotřebitel:
    1. využít elektronický formulář pro vrácení zboží, který je k dispozici na stránkách internetového obchodu: https://avilis.cz/cs/returns-open.html.
    2. odstoupit od smlouvy pomocí formuláře pro odstoupení od smlouvy, který je přílohou č. 2 – zasláním na adresu sídla prodávajícího.
    3. Prodávající neprodleně potvrdí na trvalém nosiči skutečnost, že obdržel prohlášení o odstoupení od smlouvy podané způsobem uvedeným v bodech 1 a 2.
  5. K dodržení lhůty stačí zaslat prohlášení před jejím uplynutím.
  6. Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet:
    1. v případě smlouvy, při jejímž plnění prodávající vydává věc a je povinen převést její vlastnictví, od převzetí zboží spotřebitelem nebo jím určenou třetí osobou, která není dopravcem, a v případě smlouvy, která:
      1. zahrnuje více věcí, které jsou dodávány samostatně, po částech nebo v částech – od převzetí poslední věci, části nebo části;
      2. spočívá v pravidelném dodávání věcí po stanovenou dobu – od převzetí první z věcí;
    2. pro ostatní smlouvy – od data uzavření smlouvy.
  7. Formulář prohlášení o odstoupení od smlouvy (příloha č. 2 k těmto podmínkám) a informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy (příloha č. 1 k těmto podmínkám) jsou zasílány v elektronické podobě.
  8. V případě odstoupení od smlouvy o dodání digitálního obsahu nebo digitální služby může prodávající spotřebiteli znemožnit další používání digitálního obsahu nebo digitální služby, zejména tím, že spotřebiteli znemožní přístup k digitálnímu obsahu nebo digitální službě.
  9. V případě odstoupení od smlouvy o poskytování digitálního obsahu nebo digitální služby je spotřebitel povinen přestat tento digitální obsah nebo digitální službu používat a zpřístupňovat je třetím osobám.
  10. Právo odstoupit od smlouvy o prodeji uzavřené na dálku se nevztahuje na smlouvy uvedené v čl. 38 zákona ze dne 30.05.2014 (Úř. věst. z roku 2019, položka 134) o právech spotřebitelů, mimo jiné na smlouvy:
    1. o poskytování služeb, za které je spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud prodávající plně poskytl službu s výslovným a předchozím souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením poskytování služby informován, že po splnění služby prodávajícím ztratí právo odstoupit od smlouvy, a vzal to na vědomí.
    2. v nichž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, nad nimiž podnikatel nemá kontrolu a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
    3. jejichž předmětem plnění je věc, která není prefabrikovaná, vyrobená podle specifikace spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
    4. jejichž předmětem je věc dodávaná v zapečetěném obalu, kterou nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po dodání;
    5. jejichž předmětem jsou zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy dodávané v zapečetěném obalu, pokud byl obal otevřen po dodání;
    6. o dodání digitálního obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči, za který je spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud prodávající zahájil plnění s výslovným a předchozím souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován, že po splnění plnění prodávajícím ztratí právo odstoupit od smlouvy, a vzal to na vědomí;
    7. jejichž předmětem je zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu použitelnosti, a v nichž jsou předmětem plnění věci, které po dodání z důvodu své povahy neoddělitelně spojených s jinými věcmi;
    8. o dodávku deníků, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném;
    9. uzavřených v rámci veřejné dražby;
    10. o poskytování služeb v oblasti ubytování, jiných než pro účely bydlení, přepravy věcí, pronájmu automobilů, stravování, služeb souvisejících s odpočinkem, zábavními, sportovními nebo kulturními akcemi, pokud je ve smlouvě uveden den nebo období poskytování služby;
    11. jejichž předmětem jsou alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření kupní smlouvy, jejichž dodání může nastat až po uplynutí 30 dnů a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu, nad nimiž podnikatel nemá kontrolu;

§ 7. Důsledky odstoupení od smlouvy

  1. Prodejce vrátí spotřebiteli do 14 dnů od obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy o prodeji zboží všechny jím provedené platby, včetně nákladů na dodání, odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání nabízenému prodejcem.
    1. Vrácení platby bude provedeno stejným způsobem, jaký použil spotřebitel.
    2. Pokud spotřebitel k uplatnění práva na odstoupení od smlouvy použije elektronický formulář pro vrácení zboží, budou prostředky vráceny zvoleným způsobem na bankovní účet uvedený spotřebitelem.
    3. Pokud prodávající nenavrhl, že si zboží od spotřebitele vyzvedne sám, může pozastavit vrácení plateb přijatých od spotřebitele do doby, než zboží obdrží zpět nebo až spotřebitel předloží doklad o jeho odeslání, podle toho, která z těchto událostí nastane dříve.
  2. Prodávající může spotřebiteli navrhnout, že si zboží sám vyzvedne. Pokud však prodávající takový návrh neučinil, měl by spotřebitel zboží vrátit prodávajícímu (nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí) neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy. K dodržení lhůty stačí zaslat zboží před jejím uplynutím. Zboží, které spotřebitel vrací, by měl zaslat na adresu sídla prodávajícího. Pro vrácení zboží prodávajícímu může spotřebitel využít služby Smile.pl.
  3. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku jeho použití nad rámec nezbytný k ověření povahy, vlastností a fungování zboží.
  4. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je digitální obsah nebo digitální služba dodána za úplatu a nesoulad digitálního obsahu nebo digitální služby se smlouvou je nevýznamný.
  5. Prodávající může požadovat vrácení hmotného nosiče, na kterém dodal digitální obsah, do 14 dnů od data obdržení prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy. Spotřebitel vrátí nosič neprodleně a na náklady prodávajícího.
  6. Prodávající je povinen vrátit cenu pouze v části odpovídající obsahu nebo digitální službě, která není v souladu se smlouvou, a obsahu nebo digitální službě, jejichž povinnost dodání zanikla v důsledku odstoupení od smlouvy.

§ 8. Reklamace

  1. Reklamace z důvodu vady zboží nebo nesouladu zboží s uzavřenou smlouvou o dálkovém prodeji lze podat:
    1. prostřednictvím elektronického reklamačního formuláře;
    2. v písemné formě na adresu sídla prodávajícího nebo e-mailem na adresu kontakt@avilis.pl.
  2. V oznámení je třeba uvést vadu, kterou podle názoru Zákazníka Zboží má, požadavky vůči Prodávajícímu a pokud je to možné – zdokumentovat uvedenou vadu a předložit doklad o koupi Zboží v Internetovém obchodě. Prodávající je povinen odpovědět na reklamaci do 14 dnů od jejího obdržení. Pokud neodpoví ve výše uvedené lhůtě, má se za to, že reklamaci uznal. Odpověď na reklamaci Prodávající předá Zákazníkovi písemně nebo na trvalém nosiči.
  3. Kroky, které musí Zákazník podniknout za účelem podání reklamace, včetně způsobu doručení reklamovaného zboží Prodávajícímu, jsou uvedeny v jednotlivých krocích v elektronickém reklamačním formuláři.
  4. V případě, že prodávající uzná reklamaci za oprávněnou, náklady na výměnu, opravu, včetně nákladů na dopravu související s reklamací zboží, nese prodávající.
  5. Prodávající odpovídá spotřebiteli i individuálnímu podnikateli za nesoulad zboží s kupní smlouvou uzavřenou na dálku podle zásad, které vyplývají ze zákona ze dne 30.05.2014 o právech spotřebitelů.
    1. Prodávající nese odpovědnost za nesoulad zboží s kupní smlouvou uzavřenou na dálku, který existoval v okamžiku jeho dodání a byl zjištěn do dvou let od tohoto okamžiku, pokud není doba použitelnosti zboží stanovená prodávajícím delší.
    2. Prodávající provede opravu nebo výměnu zboží do 14 dnů od uznání reklamace. Náklady na opravu nebo výměnu, zejména náklady na poštovné, dopravu, práci a materiál, nese prodávající.
    3. Spotřebitel poskytne Prodávajícímu zboží, které má být opraveno nebo vyměněno. Prodávající převezme zboží na své náklady.
  6. Prodávající je povinen dodat zboží bez vad a odpovídá podnikateli za vady zakoupeného zboží podle zásad stanovených v občanském zákoníku.
  7. Dodání digitálního obsahu nebo digitální služby spotřebiteli nebo individuálnímu podnikateli se řídí zásadami, které vyplývají ze zákona ze dne 30.05.2014 o právech spotřebitelů.
    1. Digitální obsah se považuje za dodaný v okamžiku, kdy byl digitální obsah nebo prostředek umožňující přístup k digitálnímu obsahu nebo stažení digitálního obsahu zpřístupněn spotřebiteli nebo fyzickému či virtuálnímu zařízení, které si spotřebitel sám vybral pro tento účel, nebo kdy spotřebitel nebo takové zařízení získali k němu přístup.
    2. Digitální služba se považuje za dodanou v okamžiku, kdy k ní spotřebitel nebo fyzické nebo virtuální zařízení, které si spotřebitel sám vybral pro tento účel, získal přístup.
    3. Prodávající uvede digitální obsah nebo digitální službu do souladu se smlouvou do 21 dnů od okamžiku, kdy byl prodávající spotřebitelem informován o nesouladu se smlouvou, a to bez nepřiměřených obtíží pro spotřebitele, s přihlédnutím k jejich povaze a účelu, pro který jsou používány. Náklady na uvedení digitálního obsahu nebo digitální služby do souladu se smlouvou nese prodávající.

§ 9. Recenze

  1. Hodnocení týkající se vyřízení objednávky nebo hodnocení týkající se zboží lze zadat při návštěvě internetového obchodu kliknutím na rozhraní umístěné u zboží nebo kliknutím na odkaz uvedený v e-mailu. Zadání hodnocení je dobrovolné a bezplatné. V rámci jedné objednávky má zákazník možnost zadat výše uvedené hodnocení pouze jednou.
  2. V rámci výše uvedené recenze může zákazník udělit hodnocení v podobě hvězdiček od 1 do 5 a přidat slovní komentář o délce maximálně 65535 znaků.
  3. Hodnocení jsou uložena a veřejně prezentována na stránkách internetového obchodu, jakož i na webových stránkách https://zaufaneopinie.smile.pl a https://trustedreviews.smile.pl.
  4. Prodejce ověřuje recenze pomocí e-mailové adresy, která byla použita při nákupu daného zboží. Recenze, kterou zveřejní osoba používající e-mailovou adresu, která byla použita při nákupu, je na stránkách obchodu označena komentářem „recenzí potvrzenou nákupem“. Každá jiná recenze je označena jako „recenzí nepotvrzená nákupem“.
  5. Prodávající může publikovat recenze týkající se daného zboží z jiných svých internetových obchodů.
  6. Prodávající nemění obsah recenzí ani udělené hvězdičky.
  7. Zákazník nese výhradní a samostatnou odpovědnost za vyjádření učiněné v rámci recenze. Prodávající je oprávněn odstranit recenzi na základě právních předpisů a těchto Podmínek.
  8. Je nepřípustné zveřejňovat obsah, který obsahuje nepravdivé, zavádějící, vulgární, agresivní, urážlivé informace nebo informace, které jsou zjevně v rozporu s dobrými mravy. Je rovněž nepřípustné zveřejňovat obsah, který je protiprávní, porušuje práva třetích osob nebo představuje nekalou soutěž.
  9. Zákazník se zavazuje nezveřejňovat obsah, který obsahuje odkazy na externí internetové stránky, které mají propagační nebo reklamní charakter nebo obsahují osobní údaje třetích osob.
  10. Na výslovnou žádost zákazníka může být obsah recenze skryt před ostatními uživateli obchodu, ale udělené hodnocení ve formě hvězdiček se započítává do celkového hodnocení obchodu a zboží.

§ 10. Duševní vlastnictví

  1. Zákazník prohlašuje, že nemá žádná práva, včetně autorských nebo souvisejících práv k hodnocení a vyjádřením, která zveřejnil, s výjimkou práva používat internetový obchod způsobem stanoveným v těchto podmínkách. Zákazník není oprávněn k jakémukoli zaznamenávání, rozmnožování, sdílení, zveřejňování nebo šíření obsahu, pokud takové oprávnění nevyplývá z právních předpisů nebo Podmínek.
  2. Zákazník není oprávněn jakýmkoli způsobem zasahovat do obsahu, zejména není oprávněn zasahovat do obsahu, struktury, formy, grafiky, mechanismu fungování ani jiných prvků internetového obchodu.
  3. Zákazník zveřejněním recenzí v internetovém obchodě, které představují díla ve smyslu zákona ze dne 4.2.1994 o autorském právu a souvisejících právech, uděluje prodávajícímu nevýhradní, bezplatnou a časově i územně neomezenou licenci k užívání těchto děl prodávajícím, spolu s právem udělit sublicenci, která zahrnuje veřejné zpřístupnění díla takovým způsobem, aby k němu měl každý přístup v místě a čase podle svého výběru (internet). Licence se uděluje ve vztahu ke všem oblastem využití známým v okamžiku jejího udělení, zejména k následujícím oblastem využití:
    1. v oblasti zaznamenávání a rozmnožování díla jakoukoli technikou – zejména tiskovou, reprografickou, magnetickou, digitální, tj. s použitím jakýchkoli technik na jakémkoli audiovizuálním nebo vizuálním nosiči, zejména na audiovizuálních discích, CD discích, počítačových discích, v multimediální síti, včetně internetových a souvisejících online služeb, a rozmnožování, zaznamenávání, využívání na internetu, v reklamě, rozmnožování záznamu v elektronické podobě v paměti počítače a ve vnitřních i vnějších sítích,
    2. využití celého díla nebo jeho částí či libovolných prvků s možností úpravy vyplývající z povahy daného internetového média – ve všech publikacích, zejména internetových, digitálních, v bulletinech a informacích, samostatně nebo v kombinaci s jinými díly nebo částmi děl; využití celého díla nebo jeho fragmentů za účelem propagace a reklamy, zejména ve formě audiovizuální, audio a mediální reklamy.
    3. v oblasti obchodování s originálem nebo kopiemi, na kterých je dílo zaznamenáno – uvedení do oběhu, zapůjčení, pronájem originálu nebo kopií,
    4. v oblasti šíření díla jiným způsobem, než je uvedeno výše – veřejné provedení, vystavení, promítání, reprodukce a vysílání a opakované vysílání, jakož i veřejné zpřístupnění díla takovým způsobem, aby k němu měl každý přístup v místě a čase podle svého výběru,
    5. využití děl pro propagační a marketingové účely;
  4. Odstranění účtu zákazníkem nebo recenze podle kapitoly 9 bodu 8 nemá vliv na platnost výše uvedené licence.

§ 11. Pravidla prodeje v rámci předplatného

  1. Elektronická služba ve formě předplatného může být poskytována prodávajícím zákazníkovi.
  2. Využití předplatného umožňuje cyklické dodávání vybraného zboží v intervalech určených zákazníkem, bez nutnosti podávat další objednávky až do ukončení předplatného. Platba za předplatné se provádí výhradně pomocí mechanismu cyklických plateb a pouze prostřednictvím jedné karty.
  3. Odpojení karty od předplatného má za následek ukončení předplatného.
  4. Transakce v rámci cyklických plateb budou realizovány pouze po předchozí registraci držitele karty v systému provozovatele (nebo subjektu, jehož prostřednictvím provozovatel transakce zpracovává). Registrace bude mít za cíl ověřit, že zákazník, který zadává cyklickou platbu, je oprávněným držitelem karty, která bude zatížena. Před registrací karty na transakční stránce je zákazník povinen udělit souhlas s pravidelným strháváním poplatků spuštěním služby cyklických plateb. Souhlas je uložen na stránkách provozovatele.
  5. Zákazník vytvoří předplatné zaškrtnutím této formy nákupu v elektronickém objednávkovém formuláři. Potvrzení o vytvoření předplatného je neprodleně zasláno na e-mailovou adresu zákazníka, uvedenou při zadání první objednávky předplatného.
  6. Zákazník spravuje předplatné prostřednictvím účtu podle dostupných možností.
  7. Předplatné se uzavírá na dobu neurčitou.
  8. Prodávající zašle zákazníkovi e-mailovou zprávu o vytvoření předplatného objednávky s uvedením jejího předmětu, množství, ceny, termínu realizace a data plánovaného odečtení prostředků z karty – nejpozději 3 dny před odečtením prostředků z karty.
  9. Zákazník může předplatné kdykoli ukončit. Ukončení předplatného zákazníkem je rovnocenné se zrušením souhlasu s dalšími platbami v rámci cyklických plateb. V takovém případě nebude vytvořena další předplatná objednávka
    a). Klient ukončí předplatné výběrem možnosti „Ukončit předplatné“ v nastavení daného předplatného, které je k dispozici po přihlášení klienta z jeho účtu.
    b). Zákazník může také ukončit předplatné prostřednictvím e-mailového kontaktu s obsluhou obchodu kontakt@avilis.pl.
  10. Prodejce může rozhodnout o ukončení nabídky předplatného.
  11. Změny v oblasti předplatného, včetně změn ceny předplatného, jsou prováděny pouze s předchozím výslovným souhlasem zákazníka.
  12. Pokud se pokus o stržení částky z karty nezdaří, bude zákazník e-mailem informován o nemožnosti stržení platby. Možné důvody nemožnosti stržení platby jsou: nedostatek prostředků na kartě, prošlá platnost karty nebo technické problémy.
  13. Nemožnost strhnout prostředky z karty má za následek zrušení předplatného.
  14. Předplatné bude realizováno pouze po úspěšném odečtení prostředků z karty.

§ 12. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto podmínky používání platí od dne 2025.10.20.
  2. V případě změny nebo zrušení kteréhokoli z ustanovení těchto Podmínek rozhodnutím příslušného orgánu nebo soudu zůstávají ostatní ustanovení v platnosti a jsou závazná pro Prodávajícího i Zákazníka.
  3. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek. Veškeré smlouvy uzavřené před datem vstupu nových podmínek v platnost se realizují na základě podmínek, které platily v den uzavření smlouvy.
  4. Pro řešení veškerých sporů souvisejících s těmito Podmínkami je rozhodným právem polské právo. Tyto spory budou řešeny místně příslušným soudem. Zákazník, který je spotřebitelem, může rovněž využít mimosoudní způsoby řešení reklamací a uplatňování nároků. Veškeré informace týkající se mimosoudních způsobů řešení reklamací a vymáhání nároků lze získat na webových stránkách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitelů na adrese: www.uokik.gov.pl. Současně upozorňujeme, že uvedené řízení je dobrovolné a obě strany s ním musí souhlasit.

§ 13. Příloha 1 – Informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy

  1. Právo odstoupit od smlouvy na základě níže uvedených podmínek náleží spotřebiteli a individuálnímu podnikateli.
    Máte právo odstoupit od této smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po uplynutí 14 dnů:
    1. v případě kupní smlouvy ode dne, kdy jste se stali vlastníkem zboží nebo kdy se zboží stalo vlastnictvím třetí osoby jiné než dopravce a vámi určené;
    2. v případě smlouvy zavazující k převodu vlastnictví více věcí, které jsou dodávány samostatně, ode dne, kdy jste se zmocnili poslední věci nebo kdy se třetí osoba jiná než dopravce a vámi určená zmocnila poslední věci;
    3. v případě smlouvy zavazující k převodu vlastnictví věcí dodávaných po částech nebo v částech od dne, kdy jste se zmocnili poslední části nebo části, nebo kdy se třetí osoba jiná než dopravce a vámi určená zmocnila poslední části nebo části;
    4. v případě smluv o pravidelném dodávání věcí po dobu určitou ode dne, kdy jste se zmocnili první věci, nebo kdy se třetí osoba jiná než dopravce a vámi určená zmocnila první věci;
    5. v případě smluv, jejichž předmětem je poskytování služeb nebo digitálního obsahu, které nejsou dodávány na hmotném nosiči – ode dne uzavření smlouvy.
  2. Chcete-li využít práva na odstoupení od smlouvy, musíte nás informovat, tj.: AllTrade Ryszard Sołtysik, Gliwicka 228, 40-860 Katowice, tel. , kontakt@avilis.pl o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy prostřednictvím jednoznačného prohlášení (například dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem).
  3. Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, ale není to povinné.
  4. Můžete také vyplnit elektronický formulář pro vrácení zboží, který je k dispozici na stránkách internetového obchodu: https://avilis.cz/cs/returns-open.html. Pokud tuto možnost využijete, zašleme vám neprodleně potvrzení o přijetí informace o odstoupení od smlouvy na trvalém nosiči.
  5. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, stačí, když nám zašlete informaci o uplatnění svého práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
  6. V případě odstoupení od této smlouvy vám vrátíme všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z vámi zvoleného způsobu dodání, který se liší od nejlevnějšího běžného způsobu dodání, který nabízíme), neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí uplatnit právo na odstoupení od této smlouvy. Platbu vrátíme stejným způsobem, jaký jste použili při původní transakci, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným řešením.
  7. V případě smluv zavazujících k převodu vlastnictví věcí, u nichž jsme nenavrhli převzetí zboží v případě odstoupení od smlouvy, máme pozastavit vrácení platby do doby, než obdržíme věc nebo do doby, než nám bude doručen doklad o jejím odeslání, podle toho, která z těchto událostí nastane dříve.
  8. Vrácené zboží zašlete na adresu: AllTrade Ryszard Sołtysik, Gliwicka 228, 40-860 Katowice neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od této smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud věc odešlete před uplynutím lhůty 14 dnů. Budete muset nést přímé náklady na vrácení věci.
  9. Vzhledem k hmotnosti a rozměrům zboží může být v případě odstoupení od smlouvy vrácení zboží spojeno s vyššími náklady než běžná poštovní zásilka. Pokud chcete využít služeb kurýrní společnosti, může být nutné zaslat zásilku na paletě, což je dražší než běžná poštovní zásilka.

§ 14. Příloha 2 – Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

pixel